Bestelling

  • Waarom zijn mijn bestanden afgekeurd?

    Het is mogelijk dat je bestanden niet voldoen aan onze opmaak voorwaarden. Je kunt zelf controleren of je bestanden hieraan voldoen. Kijk hier voor de werktekeningen en aanleverspecificaties. Mocht het zo zijn dat je bestand niet voldoet aan de aanleverspecificaties, dan krijg je van ons een email waarin de exacte reden staat vermeld.

    Wanneer je twijfelt of je bestanden aan de aanlevereisen voldoen, dan kun je altijd contact opnemen via onze mailbox “info@idrukker.nl” of bel naar 088 - 437 85 00.

  • Kan ik andere formaten bestellen dan op de website te vinden zijn?

    Ja dat kan zeker. In de meeste gevallen is het mogelijk om jouw drukwerk op maat te snijden. Houd er wel rekening mee dat de prijs daardoor iets minder gunstig wordt dan bij onze standaardproducten. Een offerte aanvragen doe je hier.

  • Kan ik mijn drukwerk op een andere papiersoort laten drukken dan op de website wordt aangeboden?

    Ja, we kunnen eventueel op een andere papiersoort drukken. Houd er wel rekening mee dat we in dit geval vaak ons combinatievoordeel kwijtraken, waardoor de prijzen een stuk hoger uit kunnen vallen. We adviseren je daarom altijd om een standaard papiersoort van onze website te kiezen, maar helpen je natuurlijk ook graag verder met al je andere wensen. Een offerte aanvragen doe je hier.

  • Tot hoe laat mag ik mijn bestanden aanleveren?

    De levertijden op de website gelden wanneer de betaling bij ons binnen is én wanneer je jouw bestanden vóór 10:00 aanlevert. Vanaf dat moment worden onze machines ingesteld en beginnen ze met drukken. Als je later bent dan 10:00, dan schuift de levertijd een dagje op.

    Je hoeft niet zelf uit te rekenen wanneer jouw producten binnen komen. Onze slimme website weet namelijk hoe laat jij bestelt en toont onderaan bij het vakje “levertijden” de datum dat het drukwerk bij jou in huis is. We proberen ten alle tijden ons aan de beloofde levertijd te houden! Mocht er iets toch iets mis gaan, dan doen we er ook alles aan om dit op te lossen op onze kosten.

  • Moet ik mezelf registreren om een bestelling te kunnen plaatsen?

    Ja, wanneer je een bestelling wilt plaatsen, heeft iDrukker.nl je gegevens nodig om je drukwerk naar het juiste afleveradres te versturen. We gebruiken deze gegevens alleen voor onze administratie en dit wordt niet gedeeld met derden of andere partijen!

  • Krijg ik een orderbevestiging als ik bestel?

    Ja natuurlijk krijg je bij ons direct per e-mail een bevestiging van wat je besteld hebt. Kun je deze niet direct vinden, kijk dan voor de zekerheid in je ‘ongewenste mail’ of ‘spam’. In deze e-mail staat je ordernummer, ook wel bestelnummer genoemd, die je nodig hebt als je een vraag hebt over je bestelling. Aan de hand van dit nummer kunnen onze medewerkers direct meekijken in het systeem en het juiste antwoord geven op je vraag.

  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

    Zodra we jouw bestanden goedkeuren krijg je van ons een e-mail met de uiterste leverdatum van het drukwerk. Wanneer we jouw drukwerk op een eerder moment efficiënt in kunnen plannen, dan zullen we het al eerder naar je versturen, zodat je direct kunt beginnen met jouw promotie. In alle gevallen sturen we je de ochtend van verzending nog een e-mail waarin we aangeven dat jouw drukwerk verzonden is. Wanneer we de track and trace link al in ons bezit hebben sturen we die gelijk even mee, zodat je jouw order zelf kunt volgen. Wel zo makkelijk ;-)

  • Kan ik mijn afleveradres nog wijzigen na het plaatsen van mijn bestelling?

    In sommige gevallen is het nog mogelijk om je afleveradres door ons te laten wijzigen. Zorg er in dat geval voor dat jouw nieuwe afleveradres al toegevoegd is in jouw adressen. Wanneer één, of meerdere orderregels binnen jouw bestelling één van de volgende statussen hebben, dan is het helaas niet meer mogelijk om het adres van jouw bestelling te wijzigen:
    je order is geproduceerd,
    je order is verzonden,
    je order is afgeleverd
    je order is geannuleerd.
    Wanneer één of meerdere orderregels de status 'Je order is in productie' hebben, kun je contact met ons opnemen. In sommige gevallen is het namelijk nog mogelijk om jouw verzendadres te wijzigen. In alle andere gevallen is het geen probleem om het verzendadres nog om te zetten. Bel ons direct. We veranderen het graag voor je.

iDrukker.nl