Algemeen

  • Waar vind ik de contactgegevens van iDrukker.nl?

    De contactgegevens van iDrukker.nl kun je vinden op onze contactpagina, maar om het nog makkelijker te maken hebben we ze hier nog even voor je neergezet:
    iDrukker.nl
    Postbus 4477
    3066 GS Rotterdam
    Telefoonnummer: 088 - 437 85 00

  • Wat zijn de algemene voorwaarden?

    Onze algemene voorwaarden vind je hier. Kom je er niet helemaal uit, of heb je andere vragen? Dan kun je ons altijd even bellen 088 - 437 85 00. We helpen je graag.

  • Kan ik andere aantallen bestellen dan op de website staan?

    Ja, maar alleen als dit een hogere oplage betreft. Doordat we werken met geautomatiseerde processen en drukken in combinatie zijn tussenoplages niet mogelijk. Neem voor meer informatie gerust contact op met onze offerte afdeling, zie "Hoe vraag ik een offerte aan?"
    Ben je op zoek naar een kleinere oplage dan de minimale oplage, of een oplage die tussen twee oplagen invalt, dan raden we je aan om te kiezen uit ons standaard assortiment. Een afwijkende offerte zal in dit geval namelijk vrijwel altijd een hogere prijs met zich mee brengen.

  • Geen mail ontvangen?

    Had je een mail van ons verwacht maar heb je deze niet ontvangen? Dit meerdere oorzaken hebben. Als eerst adviseren we je om in je ongewenste mail, of SPAM te kijken of de mail per ongeluk daarin terecht is gekomen. Check op deze pagina wanneer je van ons een mail kunt verwachten.

  • Ik heb een klacht, wat nu?

    Wanneer je niet helemaal tevreden bent horen we dat graag zo snel mogelijk van je, zodat we samen met jou tot een passende oplossing kunnen komen. Wij zijn pas tevreden als jij tevreden bent! Via deze klachtenpagina kun je zien hoe we jouw klacht het beste ontvangen. Je kunt ook gelijk een reclamatie (klacht) indienen via het kopje klantenservice op onze website.

    En heb je geen klacht, maar denk je dat we ons op een andere manier kunnen verbeteren? Laat ons dit dan weten via ons contactformulier.

  • Kunnen jullie mijn bestand opmaken / designen / aanpassen?

    Ja, dat kunnen we. Klik hier voor de mogelijkheden en overige informatie.

  • De ontwerptool werkt niet, hoe kan dat?

    We krijgen wel eens te horen dat de ontwerptool niet goed werkt. Waarschijnlijk krijg je dan een melding met: geblokkeerde plug-in. Dit kan komen door de browser die je gebruikt en onze ervaring is dat dit vaker voorkomt met Safari dan met andere browsers. De reden hiervoor is dat Safari soms automatisch plugins blokkeert om de snelheid van het browsen niet te beïnvloeden. De plugins en website kun je beheren via Safari ▸ Voorkeuren ▸ Beveiliging ▸ Internetplugins ▸ klik bij ‘Sta plugins toe’ op ‘Website-instellingen’. Toch nog problemen? Ontwerp dan via Google Chrome, deze webbrowser werkt het beste in combinatie met onze ontwerptool

  • Hoe vraag ik een offerte aan?

    Je kunt een offerte aanvragen via het kopje klantenservice op onze website. Voordat je een offerte aanvraagt attenderen we je graag op de volgende zaken:
    - Afwijkende papiersoorten leiden vaak tot de grootste meerprijzen, omdat we deze meestal niet kunnen combineren.
    - Afwijkende formaten leiden relatief tot minder hoge meerkosten, maar zullen altijd een hoger kostenplaatje hebben dan ons standaard assortiment.

  • Er staat een spelfout in mijn geleverde drukwerk. Wat nu?

    Om jou de best mogelijke prijs te kunnen geven richten wij ons op een strak proces en zo min mogelijk handwerk. Wij kunnen daarom geen redactionele- en zetwerkzaamheden uitvoeren. iDrukker.nl is daarom niet verantwoordelijk voor spel- of grammaticafouten. Als besteller van drukwerk dien je hier zelf op te controleren.

  • Kan ik beroep doen op het herroepingsrecht?

    Druk- en printwerk is uitgesloten van het herroepingsrecht. Het gaat hierbij om maatwerk. Omdat de producten gepersonaliseerd zijn kunnen ze niet opnieuw worden gebruikt, hierdoor kunnen je deze producten niet terug sturen.

  • Welke garantie krijg ik?

    Voor alle producten van iDrukker.nl geldt de wettelijke garantie, dit betekent dat je product is wat jij er redelijkerwijs van mag verwachten. Is dit niet zo, neem dan contact op met de klantenservice en we vinden samen een passende oplossing. Wij willen namelijk maar één ding: dat jij als klant super tevreden bent!

iDrukker.nl